Uke 16 – uken som gikk..

Ukens sang: Draze, Emanuel – Love Me Now.

Ukens middag: Crispy chicken wrap, mm!

Ukens cravings: Iskaldt vann.

Ukens nedtur: Jeg har ikke fått gjort så mye som jeg håpet på bacheloren, jeg har rett og slett ikke hatt motivasjon. Jeg har fått skrevet 1000 ord, og det er jo noe.

Ukens høydepunkt: Denne uken har vi hatt to fantastiske turer på fjellet. Den første var på torsdag, i nydelig sol og blikkstille sammen med Benedicte. Den andre var lørdags kveld: Vi startet opp til Skoganvarre rundt halv ni på kveldstid, og var på plass med bålet kvart over ni – halv ni cirka. Det var også helt vindstille, ikke kaldt og mørkt. Vi lagde bål sammen med mamma og Hjalmar, grillet litt og drakk kakao. Det eneste vi hørte var lyden av knitret fra bålet og rypa i skogen. Det var rett og slett fantastisk.

Dagen i dag: har vi sovet lenge, siden vi ikke var hjemme før klokken bikket halv ett i natt. Vi har vært en tur i huset til mamma og Hjalmar, der Daniel er nå for å hjelpe Hjalmar litt. Jeg skal gå i gang med å vaske buret til fuglene nå, før jeg går løs på å rydde klesskapet mitt. Ellers enn det har jeg ikke planlagt så langt, utenom at det blir hjemmelaget pizza hos mamma i kveld, mm!

En utrolig koselig lørdagskveld på fjellet med Daniel, mamma og Hjalmar.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg