Uke 16 – uken som gikk..

Ukens sang: Avicii, Aloc Blacc – SOS.

Ukens middag: Mini burgere, må si de er bedre enn de som er litt større.

Ukens cravings: Popcorn.

Ukens nedtur: Det at jeg fikk en liten feil på snøscooteren min og gjorde at jeg var uten den i én dag. Det gikk bra, og Daniel fikset den dagen etter heldigvis.

Ukens høydepunkt: Denne uken har inneholdt veldig mange høydepunkter, men to av dem er absolutte favoritter for denne uken. Den første er spesielt den ene turen vi hadde med mamma og Hjalmar i Kunes, utrolig koselig og fint vær var det.! Den andre er de tradisjonelle påskelekene på Veidnes med en god gjeng der ute. Det er bestandig utrolig artig og samler hele gjengen på en plass for én dag.

Dagen i dag: har vi tatt det helt rolig. Været ute er fint, men det blåser en del. Jeg kjenner meg utrolig sliten i musklene, og det merkes at jeg har kjørt en del snøscooter. Jeg har derimot ikke lugget helt på latsiden denne søndagen, for jeg har støvsugd stua og vasket buret til lille Neo også. Resten av ettermiddagen er ikke planlagt, så den tar vi som den kommer.

Ukens favorittbilde: 

Finnmark er så ufattelig nydelig!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg