Uke 17 – uken som gikk..

Ukens sang: Lucas Estrada, NEIMY, Henri Purnell – In My Fantacy.

Ukens middag: Hjemmelaget pizza.

Ukens cravings: Ost og kjeks med drue, mm..!

Ukens nedtur: Jeg vet ikke om jeg har hatt noen nedturer denne uken.

Ukens høydepunkt: Det er vel kanskje det at jeg endelig har kommet i gang med bacheloren skikkelig, og begynt å få ned ord. Det var på tide, og håper det fortsetter slik. Det er enda en lang vei igjen, men det kommer seg gradvis!

Dagen i dag: har vi spilt ludo sammen med mamma og Hjalmar, før vi startet hjem til Lakselv etter en fin helg sammen med dem i Kunes. Vi kjørte dit på lørdagskveld (for da åpnet Børselvfjellet), og ble til i dag. Jeg har akkurat vasket buret til fuglene, og nå skal vi spise litt pizza fra i går. Resten av kvelden har jeg ingen planer for, så vi får se hva den byr på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg