Uke 17 – uken som gikk..

Ukens sang: Mindme, Willow – I´ll Get Up.

Ukens middag: Taco. Jeg har ikke spist taco på veldig lenge, så det var digg!

Ukens cravings: det er fortsatt popcorn det..

Ukens nedtur: Det å reise fra Finnmark og tilbake til hverdagen på Sørlandet. Heldigvis er det ikke så fryktelig lenge til neste Finnmarkstur, eller sommerferie!

Ukens høydepunkt: Det å komme meg gjennom det første arbeidskravet for emnet. Det var en lettelse å komme seg gjennom det.

Dagen i dag: har jeg drøyd skikkelig med å stå opp, jeg tror ikke jeg oppe av sengen før i elleve tiden. Da jeg først sto opp, gikk det unna her. Ute har det regnet i hele dag, så jeg har tatt igjen litt husvask. Jeg har skiftet på senga, ryddet og vasket hele leiligheta og vaske litt klær. Når jeg endelig var ferdig med alt, satt jeg på en film for å gjøre søndagen komplett. Resten av kvelden skal jeg nok bare slappe av med serie, men man vet jo egentlig aldri med meg.😂

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg