Uke 18 – uken som gikk..

Ukens sang: Sam Smith with Normani – Dance With A Stranger.

Ukens middag: Skikkelig god middag i Skoganvarre på fredag, tror det var Biff vi fikk, sammen med fløtepoteter, saus og salat. Mmm!

Ukens cravings: Ost og kjeks med druer, mmmm!

Ukens nedtur: humøret har vært en stor utfordringer. Jeg har stort sett vært nedstemt gjennom hele uken, og slitt med å komme opp av den lille gropen jeg har havnet i. I dag smalt det, og alle følelsene jeg har prøvd å holde i sjakk gjennom uken, strømmet ut i form av tårer og sinte tanker. Jeg er sliten i hodet, men på en måte var det godt å få det ut.

Ukens høydepunkt: Til tross humøret har jeg hatt flere høydepunkter gjennom uken: jeg er kommet halvveis til minstekravet på bacheloren, jeg har deltatt på ridekurs med fôrhesten min Sebastiaan denne helgen, og den siste scooterturen tok vi til Jotka på lørdag i fint vær.

Dagen i dag: har jeg lugget i senga til klokken bikket halv ett-ett. Pappa og lillebror har vært innom en tur, samme har mamma og Hjalmar. Daniel har snekret ferdig inngangspartiet på huset, mens jeg har vasket buret til fuglene, samt skiftet på senga. Middagen ble på YX i dag, og nå skal vi se litt på serie før vi går å legger oss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg