Uke 18 – uken som gikk..

Ukens sang: Jesper Jenset – FOR LOVE.

Ukens middag: Sorry, men tacoen denne uken var helt himmelsk! Faktisk mye bedre enn forrige uke. Når jeg lager taco hjemme gidder jeg ikke kjøpe absolutt alt som jeg vil ha i, fordi det bare blir kastet etterpå uansett, men når jeg spiser her hos Therese og gjengen så har dem jo alt godt!

Ukens cravings: Vann.

Ukens nedtur: Jeg har vært i en veldig dårlig humør denne uken – sånn typ trist og likegyldig, med mange tanker.

Ukens høydepunkt: Jeg kjørte til Sandefjord på tirsdag, og uken min ble mye bedre av å komme hit istedenfor å sitte hjemme alene. Det var en veldig bra båttur vi hadde 1. mai også!

Dagen i dag: har vi vært en liten tur i Tønsberg på båtmesse, før jeg og Daniel tok turen over til Strömstad for å handle litt. Nå er vi på vei tilbake til Sandefjord.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg