Uke 19 – uken som gikk..

Ukens sang: Zara Larsson – WOW.

Ukens middag: Dominos pizza!

Ukens cravings: is.! Spesielt McFlurry fra McDonalds, eller kroneis med sjokolade.

Ukens nedtur: Helt klart mensen. Jeg har hatt større smerter denne uken, enn hva jeg har opplevd tidligere. Jeg har også hatt bemerkelsesverdig mer humørsvingninger enn tidligere. Vet ikke helt hva som er annerledes, men mensen har vært vondere og merkbar denne uken.

Ukens høydepunkt: Dagen i går var veldig koselig – vi var en tur på Sørlandssenteret og innom forsvaret sitt “overskuddssalg” på travbanen. Etter det dro vi til byen, der vi kjøpte kakao og boller før vi gikk til sjøen. Det var utrolig varmt, 15 grader og sol – skikkelig digg vær! Vi gikk også videre langs vannet og mot bystranda.

Dagen i dag: har vi ikke gjort så veldig mye. Jeg har stort sett løpt rundt her å ryddet, vasket litt og støvsugd. Det er en veldig typisk søndag for min del. Daniel er ute å skrur litt på båt nå, så får vi se hva vi gjør resten av dagen.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg