Uke 20 – uken som gikk..

Ukens sang: Marshmello, with Halsey – Be Kind.

Ukens middag: Hjemmelaget pizza med Therese og Daniel, mm! Den var god.

Ukens cravings: Kuleis i kjeks, og sjokolade-milkshake, mmm!

Ukens nedtur: Daniel reiste plutselig fra meg, sånn ut av det blå, for å dra på jobb. Det var veldig bra at han ble kalt ut på jobb, men det kom så overraskende og plutselig. Vi hadde ikke regnet med at han kom til å bli kalt ut, nettopp på grunn av denne korona-situasjonen, og trodde det var litt stille på det fronten. Så ja, litt blandede følelser der. Jeg har jo faktisk håpet på at han skulle få en tur ut på sjøen, ettersom jeg trengte å skrive på bacheloren, men nå er jeg jo nesten ferdig, hah!

Ukens høydepunkt: den koselige lille helgen med mamma og Hjalmar i Kunes. Vi grillet litt ute, har spilt yatzy, sett på serien Himmel blå og bare kost oss.

Dagen i dag: i dag er det jo 17. mai! Norges nasjonaldag. I år er jo den litt spesiell, langt unna den tradisjonelle feiringen. Jeg våknet derfor opp i Kunes i dag. Det ble en rolig helg der sammen med mamma og Hjalmar. Været var fint i dag, så vi ble sittende ute litt før vi kjørte tilbake til Lakselv. Jeg fikk stelt meg og kledd på meg kofta, før vi dro ut å spiste. Ingen av oss hadde planlagt noe middag i dag, så da ble det bare sånn. Vi var også innom grava til bestemor❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg