Uke 21 – uken som gikk..

Ukens sang: Tom Gregory – Fingertips.

Ukens middag: Kjøttkaker i brunsaus, mm! Det er sykt lenge siden jeg har spist det.

Ukens cravings: Vann med isbiter.

Ukens nedtur: Motivasjonen og humøret denne uken har ikke vært helt på plass. Motivasjonen til å skrive bacheloren har jeg virkelig måtte jobbe med, men jeg har fått skrevet en god del denne uken til tross for liten motivasjon.

Ukens høydepunkt: Lørdagskvelden sammen med mamma og Hjalmar var utrolig koselig og gøy. Vi spiste en utrolig god middag, før vi så film.

Dagen i dag: har jeg tilbringt hjemme. Jeg har ryddet og rengjort huset, samt vasket buret til fuglene. Jeg har faktisk skrevet litt på bacheloren også, til tross for at det er søndag. Jeg og Leo har også gått en liten tur i vinden, og nå ligger han som et slakt ved siden av meg. Resten av kvelden skal jeg blant annet ta det med ro, også kommer jo Daniel hjem iløpet av kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg