Uke 21 – uken som gikk..

Ukens sang: Amalie – Keep It.

Ukens middag: Domino´s pizza sammen med onkel Sigmund!❤️

Ukens cravings: Kjeks med sjokoladebiter🍪

Ukens nedtur: Jeg har følt meg skikkelig stresset denne uken. Vi har et stort gruppeprosjekt på skolen, og jeg føler vi står helt fast. Det er to uker igjen til innleveringsfristen og jeg har hatt litte granne panikk.

Ukens høydepunkt: Det å tilbringe litt tid sammen med onkel Sigmund. Han finner jo bestandig på så mye rart, og kult ikke minst. Det er bestandig koselig, selv når han er litt opptatt så er det beroligende og gøy å bare være i selskapet hans. Det var bra for meg å komme meg litt bort fra alt stresset og panikken jeg hadde i Kristiansand.

Dagen i dag: har jeg og onkel tatt det helt kuli, vi har lugget på sofaen å sett Top Gear siden vi sto opp. Også har han laget den berømte frokosten sin til meg – egg og bacon, som vanlig veldig god! Nå er jeg på vei tilbake til Kristiansand, siden det er skole i morgen. Når jeg kommer hjem er det nesten legge tid, så da blir det nok bare sofaen fram til da.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg