Uke 22 – uken som gikk..

Ukens sang: Clara Mae feat. gnash – Overused.

Ukens middag: Hjemmelaget pizza alá Daniel, mmm!

Ukens cravings: Is, softis, saftis eller kroneis med non-stop, mm!

Ukens nedtur: denne uken tror jeg ikke at jeg har noen nedturer.

Ukens høydepunkt: Vi har fått gjort utrolig mye på utsiden av huset. Ikke minst har jeg klart å bli helt ferdig med bacheloroppgaven, og trenger egentlig bare å lese gjennom den en siste gang før jeg leverer.!

Dagen i dag: har vi listet rundt vinduene på utsiden, jeg har fått prøvd meg litt med saga og snekret litt. Vi har spist middag sammen med mamma, Hjalmar og lillebror. Jeg har fått vasket buret til fuglene, og nå er det bare kveldsstemning her i hjemmet.

Sebastiaan <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg