Uke 23 – uken som gikk..

Ukens sang: Alec Benjamin – Match In The Rain.

Ukens middag: Det var faktisk ganske godt med litt mat fra YX denne uken, det er en stund siden jeg har spist burger fra slike steder.

Ukens cravings: Non-stop kroneis, mm! og Solo.

Ukens nedtur: Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noen nedturer denne uken.

Ukens høydepunkt: det er mange! Vi hadde en utrolig fin tur på mandag i nydelig vær med mamma og Hjalmar og jeg har fullført et studium, og har en bachelor i journalistikk. Det har egentlig vært en ganske fin uke.

Dagen i dag: har Daniel reist fra meg. Han skal på kurs i Oslo, og blir borte en liten uke. Jeg har ellers vært i bygda å fikset noen småting, deriblant tatt ukens handel. Jeg har egentlig mye jeg skal få gjort i dag, men med bare noen få timer på øyet, så tror jeg at jeg utsetter noe til i morgen. Jeg er så utrolig trøtt og sliten, øynene mine går nesten i kryss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg