Uke 24 – uken som gikk..

Ukens sang: Jawsh 685 feat. Jason Derulo – Savage Love (Laxed – Sired Beat).

Ukens middag: Kyllingtaco sammen med mamma, Hjalmar og lillebror.

Ukens cravings: Jeg har ikke hatt matlyst denne uken, ei heller noen cravings.

Ukens nedtur: Selvtilliten min fikk seg en knekk tidligere i uka.

Ukens høydepunkt: Det var egentlig litt fint å komme tilbake på YX for å jobbe denne helgen. Jeg har enda mange av skilsene mine inne, og det har stort sett gått i ett hele helgen. Men nå er jeg ganske sliten i føttene.

Dagen i dag: har jeg vært på jobb til rundt halv fire. Har fått dusjet når jeg kom hjem, og egentlig bare ligget på sofaen frem til nå. Har gått en liten tur med Leo er det eneste. Nå planlegger jeg å ta meg en liten kveldstur til mamma og dem hvis de er hjemme, før jeg finner sengen.

Har også fått tid til å dra å besøke Olav i Børselv, der vi fikk oppdatert hverandre og spilt spill sammen.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg