Uke 26 – uken som gikk..

Ukens sang: Kim Cesarion – True To Your Heart.

Ukens middag: Hamburger på E6 Kafé i Burfjord.

Ukens cravings: Kyllingnuggets med pomfri og hamburgerdressing.

Ukens nedtur: Det var litt trist å levne lillebror aleina på sitt nye bosted, men det må gjøres. Han må jo også komme seg ut i den store verden! Og i morgen begynner han i ny jobb. Jeg er spent å høre hvordan det går.

Ukens høydepunkt: Kaféturen jeg hadde med mamma på fredag. Det er som å bringe tradisjonen vi hadde med bestemor, videre. Det var veldig koselig. Etterfulgt av å gå på Nille.

Dagen i dag: har jeg vært på jobb på YX. Det har vært litt å gjøre, og jeg er nå litt sliten i beina. Vi har fått testet vår nye grill, og grillet ute i finværet. Den funket veldig bra! Benedicte og kjæresten har også vært en tur innom, fikk spilt litt Yatzy med dem, pluss at vi har vært en kjapp tur innom mamma og Hjalmar. Nå er det senga neste, for i morgen må jeg nok en dag opp tidlig, som jeg skal fortelle litt mer om senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg