Uke 27 – uken som gikk..

Ukens sang: Tones and I – Dance Monkey.

Ukens middag: Taco med kylling på torsdag var utrolig godt! Hvis man er lei den vanlige tacoen kan man jo bare pimpe den litt opp, heh! Jeg er ikke lei den vanlige tacoen altså..

Ukens cravings: is! Det er ikke sommer uten is.

Ukens nedtur: Det å reise fra Leo var utrolig tøft, like tøft som å reise fra Neo første gangen jeg lot han bli igjen i Lakselv hos mamma. Jeg vet at Leo har det bra hos mamma, men at han savner meg såpass mye som mamma forteller blir det litt tøffere.

Ukens høydepunkt: er noe helt annet enn det jeg kommer til å fortelle. Jeg skal fortelle om denne ukens høydepunkt en annen gang. Så denne ukens andre høydepunkt er når vi endelig kom fram til Sandefjord. Det var ganske deilig.

Dagen i dag: har vært litt av en dag. Det begynte veldig bra med fotball. Hele gjengen dro på fotballbanen, der vi spilte jentene mot guttene. Det var utrolig artig. Når vi kom hjem igjen var både jeg og Daniel så svett at vi måtte dusje litt, i hageslangen. Det var litt kaldt, men det gikk. Vi dro å matet endene og svanene i Bugården før vi dro til byen. Der ble både jeg og Daniel bæsjet ned av en fugl, mitt hår og hans klær. Det var mindre artig.., men vi fikk spist is før vi dro hjem igjen. Nå må vi snart sette kursen mot Kristiansand, og resten av kvelden skal nok brukes til å slappe av.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg