Uke 28 – uken som gikk..

Ukens sang: Kygo, Kim Petras – Broken Glass.

Ukens middag: Når vi fikk grillet Sliders på torsdag!

Ukens cravings: Brownie.

Ukens nedtur: Det har gått litt i ett denne uken, så har følt meg sliten, men det har jo gjort at jeg sovet ganske godt da, heh.

Ukens høydepunkt: Det har lettet litt opp i været denne uken, ikke bare regnet! Solen har faktisk tittet litt frem mellom skyene, og denne helgen har det jo vært riktig så fint. Det gjør noe med humøret når solen titter litt frem innimellom.

Dagen i dag: har jeg vært på jobb på YX. Etter jobb dro jeg og Daniel med Hjalmar og mamma på Lakselv Restaurant for å spise middag, og vi ble stappmett hele gjeng. Ellers har jeg ikke gjort noe stort i dag, vasket litt klær og gådd tur med hunden eneste. Daniel har vært så snill å vasket bilen min, det trengte den virkelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg