Uke 29 – uken som gikk..

Ukens sang: Ed Sheeran, YEBBA – Best Part of Me.

Ukens middag: Grillmiddagen sammen med onklene mine, Helene og bestemor. Grillmaten var utrolig god, med god potetsalat og salat til. Mmm!

Ukens cravings: Sandwich is..!

Ukens nedtur: Jeg tror ikke jeg har noen nedturer denne uken.

Ukens høydepunkt: Jeg har jo så mye å velge mellom! Hmm.. det må bli hele lørdagen egentlig. Været, badingen, grillingen, kvelden.

Dagen i dag: har blitt brukt til ingenting. Daniel og lillebror er de eneste som har fått noe gjort. Daniel og lillebror har skrudd litt på bil, og Daniel har klippet gress. Jeg derimot har sittet inne og kost med Leo og Neo, heh! Resten av dagen skal jeg nok fortsette med ingenting-planen min. Digg med en litt roligere søndag!

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg