Uke 3 – uken som gikk..

Ukens sang: Jimmy Levy – Queen of Hearts.

Ukens middag: Burger i Finland på i går var veldig god, bedre enn vanlig faktisk, mm!

Ukens cravings: Sjokolade, og smågodt.

Ukens nedtur: Jeg har hatt litt dårligere humør denne uken enn hva jeg er blitt vandt til å ha. Det er har vært litt tøffere å være meg denne uken, og indre følelser har virkelig kjempet.

Ukens høydepunkt: Det å fullføre den første saken føltes veldig bra faktisk. Ellers var turen til Alta på onsdag veldig koselig.

Dagen i dag: har jeg tatt igjen alle episodene av Love Island, så nå kan jeg endelig begynne å bruke appen mer flittig! Ellers har jeg ryddet siste rest av det vi tok med fra Kristiansand, og vasket buret til Neo. Planen videre er å vaske badet, spise litt middag og kanskje se litt mer serie. Utenom det er planen helt åpen 😋

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg