Uke 3 – uken som gikk..

Ukens sang: Clara Mae – Us. Åååh, så fin❤️

Ukens middag: Veldig glad i Domino´s pizza, men denne uken var middagen på hotellet litt bedre. Jeg ble så stapp mett at det gjorde nesten litt vondt, mm!

Ukens cravings: Sjokolade.. Det er da ingen hemmelighet hvordan jeg har hatt det denne uken.

Ukens nedtur: Jeg er så sliten. På fredag tok jeg meg selv i stresse noe fryktelig. Vi har jo begynt å jobbe med magasinet, som er en del av praksisen for 2. års studentene. Vi har to uker på lage et ungdomsmagasin, og det å få tak i kilder til sakene er virkelig en utfordring. Det har ført til trøtthet og hodepine for min del, for jeg stresser alt for mye. Uff.

Ukens høydepunkt: turen til Göteborg, og at Daniel endelig er kommet! Det har vært helt utrolig deilig å se noe helt nytt, og ikke minst bo på en suite. Jeg elsker å farte rundt med Daniel, det er bestandig så koselig❤️

Dagen i dag: har vi brukt laaang tid på å stå opp. Vi var ute av sengen klokken ti for å få i oss litt frokost, men vi gikk å la oss i sengen igjen etter det. Jeg sto også lenge i dusjen (selv om jeg ikke vasket håret), fordi det var så deilig å bare stå der + at jeg ikke trengte å tenke på strømregningen (😂). Nå er klokken ett, og skal snart starte hjem igjen. Hele dagen går nok i kjøring, men vi skal gjøre noen stopp på veien hjem også.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg