Uke 30 – uken som gikk..

Ukens sang: Sofia Carson with R3HAB – I Luv U.

Ukens middag: Crispy Chicken, mm!

Ukens cravings: Saftis.

Ukens nedtur: I dag skulle bestemor blitt hele 85 år.

Ukens høydepunkt: Jeg og Daniel hentet campingvogna vår, og kjørte til Brennelvneset, som ikke er så langt unna huset faktisk, og der bodde vi i vogna til i dag. Det var faktisk ganske koselig, og været var nyyyydelig. Jeg skal fortelle dere mer om det i morgen.

Dagen i dag: har jeg vært på jobb på YX. Etter både jobb og middag, hentet jeg Oda og vi dro for å ta litt bilder. Vi tok faktisk 251 bilder på litt over én time, hah..! Nå har jeg akkurat hentet varetaxien, og vi skal ut en liten tur med Leo før vi tar kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg