Uke 30 – uken som gikk..

Ukens sang: Ina Wroldsen – Forgive Or Forget.

Ukens middag: hvert år har familien min på pappa sin side en årlig grillfest hos tanten min. Der serveres det samme hver gang, og hvert år smaker det fantastisk! Jeg er ikke helt sikker på hvilket kjøtt det er, men det grilles/stekes i jorden. De graver det ned i bakken, og der ligger det å godgjør seg fram til festen begynner. Så lager de salat og potetsalat til. Mmmm!

Ukens cravings: Vannmelon-is..!

Ukens nedtur: Jeg rakk ikke dra innom bestemor på bursdagen hennes, da jeg jobbet en del den dagen. Det var skikkelig trist..

Ukens høydepunkt: var lørdag. Heh! Jeg og Daniel dro på en liten bytur til Alta for å handle litt til det som kommer denne uken. Når vi kom hjem igjen dro vi på den årlige grillfesten hos Tante Gro, der vi ble noen timer før vi prøvde å dra innom bestemor, men hun var ikke der så da dro vi hjem å så på film.

Dagen i dag: har vi vært skikkelig late. Daniel har måtte rykke ut på jobb i morges det eneste. Men ellers har vi brukt store deler av dagen i sengen. Jeg sov så utrolig godt i natt, noe jeg ikke har gjort på en veldig god stund og jeg tror det har noe å gjøre med varmen som har vært denne uken. I natt var det litt kjøligere og da ble det kjøligere på rommet. Resten av dagen har vi ikke akkurat planlagt, så vi tar den som den kommer.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg