Uke 31 – uken som gikk..

Ukens sang: Anne-Marie feat. Doja Cat – To Be Young.

Ukens middag: Hjemmelaget pizza sammen med mamma, Hjalmar og Daniel.

Ukens cravings: Brownie!

Ukens nedtur: Jeg tror ikke jeg har hatt noen nedturer denne uken.

Ukens høydepunkt: Det tror jeg faktisk må bli bursdagen min, for den var faktisk utrolig fin og jeg koste meg veldig. Det var en veldig bra dag.

Dagen i dag: Har jeg og Daniel sovet lenge, og sett serie i sengen. Vi har vært på camping hele helgen, men i dag pakket vi sammen og dro hjem. Det er jo klart for en ny uke! Daniel er å vasker vogna, tømmer dassen og fyller vann, så er den klar til neste helg. Jeg har i mellomtiden pakket ut, og stelt litt med fuglene. Resten av kvelden er ikke planlagt, men vi blir nok å slappe litt av og gjøre alt klart til den kommende uken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg