Uke 32 – uken som gikk..

Ukens sang: The Chainsmokers, ILLENIUM, Lennon Stella – Takeaway

Ukens middag: Grillmat sammen med mamma, Hjalmar, bestemor og gjengen

Ukens cravings: Kakao med krem.

Ukens nedtur: at Daniel reiste fra meg på onsdag.

Ukens høydepunkt: Det å virkelig kunne bruke helga til avslapping. Jeg dro til Børselv for å være med mamma og Hjalmar i vogna.

Dagen i dag: har jeg sovet lenge, spist god frokost og spilt Yatzy med mamma og Hjalmar før vi gikk på tur. Den lille turen jeg trodde det skulle bli, ble hele ettermiddagen og en mye lengre tur. Når vi kom tilbake til vogna, kjørte jeg inn til Lakselv og vasket bilen. Nå må jeg snart finne senga. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg