Uke 33 – uken som gikk..

Ukens sang: LVNDSCAPE, Rat City – Down Under.

Ukens middag: Taco hos pappa med gjengen.

Ukens cravings: Te, og kakao med krem.

Ukens nedtur: Helt klart det å måtte kjøre sørover alene. Det er første gang jeg kjører denne ruta helt alene, og det er skikkelig kjedelig, ikke minst tungt.

Ukens høydepunkt: fredagen sammen med bestemor. Det var en utrolig koselig dag. Jeg hentet henne i 12-tiden, så vi kunne gå på kafé før vi gikk i butikken for å handle. Jeg fikk handlet litt, og hun handlet litt. Når vi var ferdig med fredags handelen dro vi hjem til ho, der vi ble sittende å snakke om gamle dager. Jeg elsker de stundene jeg får sammen med bestemor, for hun er en utrolig kul og klok dame med mye bakgrunn. Historiene hennes fra krigen er utrolig skremmende, og virkelige, når hun først begynner å fortelle meg.

Dagen i dag: skal jeg bare fortsette å kjøre sørover, så jeg forhåpentligvis kommer fram i dag. Det er en lang vei, og mange kilometer som skal tilbakelegges.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg