Uke 35 – uken som gikk..

Ukens sang: Clara Rubensson – Next To You.

Ukens middag: Finlands burger på fredag sammen med søsknene og kjæresten.

Ukens cravings: Sjokolade i alle former – kakao, sjokoladepålegg, sjokoladepudding, smash.

Ukens nedtur: Jeg klarte å ta livet av tv. I all hovedsak var det ikke min feil, for jeg trykket bare på på-knappen og da smalt det. Men vi var liksom plutselig uten tv, heh..

Ukens høydepunkt: Mandagen sammen med Benedicte. Vi snakket om utrolig mye, og det var godt å lette litt på hjertet. Vi gikk både en lang tur med Leo og spilte Maxi Yatzy på kvelden.

Dagen i dag: vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ingen store planer, men det er ikke noe problem å finne noe å gjøre. Det dukker helt sikkert noe opp som skal gjennomføres, heh!

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg