Uke 38 – uken som gikk..

Ukens sang: Tom Walker feat. Zara Larsson – Now You´re Gone.

Ukens middag: Taco på fredag!

Ukens cravings: Te, forest fruit. Når det begynner å bli høst er det godt med te.

Ukens nedtur: Det å reise sørover igjen. Det var ikke så ille de første dagene, for det var litt godt å kunne kaste bort litt tid i butikker og diverse, men nå vil jeg hjem igjen, hah!

Ukens høydepunkt: Det var skikkelig digg å komme til Sandefjord igjen og være med gjengen igjen. Jeg kjenner jeg faktisk har savnet dem.

Dagen i dag: har vi gått en liten tur, jeg har sett litt serie og nå slapper jeg bare av på sofaen. Jeg tror egentlig jeg holder meg her resten av søndagen, lese bok og bare chille.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg