Uke 39 – uken som gikk..

Ukens sang: Maroon 5 – Memories.

Ukens middag: Pasta carbonara, mm! Det var skikkelig god.

Ukens cravings: Vann med isbiter og agurk oppi, fått virkelig dilla på det!

Ukens nedtur: Jeg vet ikke om noen nedturer denne uken, hmm. Eneste er vel kanskje at jeg har bekymret meg litt for mye.

Ukens høydepunkt: å slappe av skikkelig! Jeg har klart å bare ligge på sofaen, halvsove og se på serien uten å tenke på de tusen tingene jeg egentlig burde få gjort. Det var skikkelig digg!

Dagen i dag: har jeg støvsugd leiligheten, pakket ferdig, vært på språkkafé og kjørt til Sandefjord. En veldig produktiv søndag for meg. Språkkaféen var faktisk bedre enn jeg hadde trodd, og jeg syns det var et veldig bra arrangement for de som faktisk ønsker å lære seg å snakke norsk.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg