Uke 4 – uken som gikk..

Ukens sang: Daniel Shaw – Don´t Leave Me Now . Denne sangen er jo bare sååå nydelig❤️

Ukens middag: Laks og pasta. Daniel lager den beste pastaen til laksen, og det blir min favorittrett når han lager den!

Ukens cravings: Kakao. Til tross at jeg i hele desember drakk masse kakao med krem, sprakk jeg denne uken og måtte bare ha det.

Ukens nedtur: Daniel reiste tilbake til Finnmark, og jeg sitter igjen med all snøen.

Ukens høydepunkt:  Hmm.. kanskje all den snøen som har landet her de siste to dagene. Jeg elsker jo snø, og som det er nå er det veldig fint! Bortsett fra det, så var jeg og Daniel på kino i går – og det var veldig koselig❤️

Dagen i dag: begynte med å rydde bort all snøen som har kommet i løpet av natten. Det var ganske mye faktisk, mer enn i går – det var nesten så vi ikke fikk opp døren. Det tok vel rundt én halv time/ én time med begge spader i sving. Når vi kom inn tok vi begge en velfortjent kopp med kakao og krem, før Daniel begynte å pakke. Vi dro en tur på Subway for å spise litt før vi kjørte til flyplassen. Nå er jeg akkurat kommet inn, fått tent lys og sitter under pleddet mens jeg ser på vinden som herjer med snøen ute. Jeg må nok en tur til med spaden engang før jeg legger meg, det var begynt å fylles opp allerede den lille tiden jeg har vært borte.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg