Uke 40 – uken som gikk..

Ukens sang: Dan + Shay feat. Justin Bieber – 10,000 Hours.

Ukens middag: Tandori.

Ukens cravings: Jordbær og røde steinfrie druer.

Ukens nedtur: En liten sjokkbeskjed på fredag har virkelig satt sitt preg på helgen min. Jeg har også savnet Daniel så sykt mye denne uken her. Det er nesten tre uker siden vi så hverandre sist.

Ukens høydepunkt: Turen til Ullared! Ta en tur ut av byen, se noe litt nytt igjen. Fikk tak i mye ting som jeg trengte til en mye rimeligere penge.

Dagen i dag: har vært litt av en dag. Den startet litt brått med at leken med pusekatten Tinka gikk litt over stokk og stein, og hun tok feil av leken og tommelen min. Jeg har derfor vært en liten tur på legevakten og fått stivkrampesprøyte. Jeg hater virkelig sprøyter, men det gikk faktisk helt greit. Vi har vært ute å spist hele gjengen, noen mer fornøyd med maten enn andre. Nå er planen å ligge resten av kvelden på latsiden og se på serie. Jeg har funnet en ny serie (siden jeg må sette alle andre på vent så jeg og Daniel kan se de ilag😂).

Ukens favorittbilde: 

Savner lille hunden min veldig!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg