Uke 43 – uken som gikk..

Ukens sang: Mugisho – One More Night.

Ukens middag: Pizzasnurrer som mamma hadde lagd på torsdag var vanvittig godt.

Ukens cravings: Kakao med krem, og gulrøtter.

Ukens nedtur: Det begynte å pipe (varsling om batteribytte) i brannalarmen på soverommet på mandag, og det har tatt meg hele uken å få Leo trygg på soverommet igjen. Han har også nektet å sove sammen med meg – inntil i natt! Han er livredd den type piping, og stakkaren har hatt ørene på stilk nesten hele uken. Det går bedre og bedre, men han er enda litt på vakt.

Ukens høydepunkt: Familietiden denne helgen.❤️ Først fredag, handle sammen med mamma for bestemor og spise lunsj med henne. Lørdag, bli med pappa å hente avisene i Skaidi og senere spise middag sammen med dem.

Dagen i dag: har jeg ryddet, tørket støv, rengjort buret til Neo og vasket gulvene i huset. Det trengtes. Jeg har gått en forfriskende tur med Leo i kulden, og ellers har jeg lest litt, og kommet bittelitt videre på den akademiske loggen som skal inn på fredag.

Ukens favorittbilde: 

Mine to! Neo og Leo❤️
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg