Uke 45 – uken som gikk..

Ukens sang: Hidden Figures – Don´t Be Scared.

Ukens middag: Taco sammen med lillebror i går.

Ukens cravings: Kakao med krem, det blir jo bare kaldere og kaldere ute.

Ukens nedtur: Det at Daniel reiste kun etter én uke hjemme, selv om jeg vet at det er bra og at han bare må. Jeg var bare ikke helt forberedt på det.

Ukens høydepunkter: Det må være den koselige turen til Hammerfest sammen med mamma, og ridekuret denne helgen var også utrolig artig!

Dagen i dag: har jeg brukt på å gjøre litt skolearbeid, og rydde huset. Det var deilig å få litt ting på plass, lage litt mer system så det blir lettere for meg selv. Det har også vært utrolig kaldt her i dag, faktisk nede i -20 grader her hos oss. På kveldstid måtte jeg dra innom pappa på selveste farsdagen, og der fikk jeg en liten matbit også❤️

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg