Uke 48 – uken som gikk..

Ukens sang: Lewis Capaldi – Before You Go.

Ukens middag: Taco, det er en liten stund jeg har spist og det var sykt godt på fredag!

Ukens cravings: Den Wanted sin Cookie is laget av Diplomis, mmm!!

Ukens nedtur: Jeg har så vanvittig hjemlengsel, og savner hjem til kjæresten.

Ukens høydepunkt: Det må helt klart være å bli så fort ferdig med den første hjemmeeksamen, uten å stresse! Det er jeg så sykt stolt over. Vanligvis pleier jeg å stresse så sykt med å bli ferdig i tide, selv om jeg har god tid, men jeg stresset ikke denne gangen. Det er imponerende i seg selv. Og gikk minst bli ferdig med den andre eksamen også, begge innenfor den samme uken!

Dagen i dag: har vi gjort litt av hvert. Dagen begynte med at jeg, Roman og Julie dro til ishallen for å stå på skøyter. Etterpå tok vi med oss Therese å dro på et koselig lite julemarked. Vel hjemme igjen ble det pinekjøtt middag, og nå planlegger jeg å bare slappe av resten av kvelden. Trøtt og sliten etter en dag full av aktivitet!

Ukens favorittbilde: 

Du har meg til venstre, så kjæresten til høyre😂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg