Uke 49 – uken som gikk..

Ukens sang: The Weeknd – Blinding Lights.

Ukens middag: Reinkjøtt middag hos bestemor på lørdag. Det var helt vanvittig godt!

Ukens cravings: Mini gulrøtter..!

Ukens nedtur: Jeg tror den eneste nedturen min er at jeg bare får tilbringe én uke sammen med Daniel før han reiser igjen.. og at det har regnet denne uken, heh.

Ukens høydepunkt: Jeg har hatt utrolig mange høydepunkter denne uken altså! Jeg har fått komme hjem, jeg har fått Daniel hjem etter én måned borte fra hverandre og jeg har sett tante Stina som jeg ikke har sett på skikkelig lenge! Det har egentlig vært en helt utrolig fin uke for min del.

Dagen i dag: Sov vi ganske lenge, og det var ganske digg. Daniel måtte jobbe litt, før vi kjørte sammen med søsknan til Finland for å spise. Det var sinnssykt godt! Resten av kvelden skal vi vel egentlig bare slappe av, tror jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg