Uke 5 – uken som gikk..

Ukens sang: James TW – You & Me. For en helt herlig låt!

Ukens middag: Salat med kylling! Mmm

Ukens cravings: Boller med sjokoladebiter, mmmm!

Ukens nedtur: Lille hunden vår Lucky har gått bort denne uken, og det var veldig trist. God hunden vår ble 17,5 år..❤️

Ukens høydepunkt: må nok bli kvelden i går. Jeg dro med to jenter fra klassen, Kamilla og Eline,  på bowling før vi kjørte hjem til Eline for å spise litt pizza og se på tv. Vi ble sittende å prate i nesten non stop fra klokken halv ni til halv tolv. Det var så utrolig koselig.

Dagen i dag: er det fryktelig fint vær ute, så jeg må vel kanskje ta en tur ut for å nyte det. Det er jo meldt skikkelig dritvær hele neste uke, med regn og hele pakka. Jeg har ingen store planer resten av dagen, men jeg tror jeg nødt til å vaske leiligheta i kveld – det tror jeg trengs.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg