Uke 50 – uken som gikk..

Ukens sang: Lex – When You´re Gone.

Ukens middag: Mmm, taco på tirsdag var veldig godt!

Ukens cravings: Pepperkaker med glassur og nonstop, mmm!

Ukens nedtur: Daniel reiste fra meg denne uken, og det var vanvittig tungt siden vi har vært så lenge fra hverandre også fikk vi bare en uke før han dro igjen. Jeg vet han må, men det gjør vondt. Bestemor ble også sendt på sykehuset før helgen, og det går ikke så veldig bra der borte.

Ukens høydepunkt: Det har ikke vært så veldig mange høydepunkter denne uken, men jeg har levert formidlingsoppgaven og refleksjonsnotatet, og har offisielt juleferie!! Den var jo ferdig allerede i forrige uke, men innleveringen åpnet ikke før denne uken.

Dagen i dag: har jeg virkelig en lat søndag. Jeg har ikke gjort noen ting i dag. Jeg sto opp i halv elleve tiden, gikk egentlig rett på sofaen med fjernkontrollen i hånden og her har jeg lugget til nå. Det er lov, for det er tross alt søndag. Det som er så fint i juletider er at butikkene har søndagsåpent, så tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur ut døren. Hvis jeg ombestemmer meg, så blir jeg nok bare liggende her hele dagen, heh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg