Uke 50 – uken som gikk..

Ukens sang: Justin Bieber og Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You. Det er en liten vri på den man er vandt til å høre, og jeg elsker den. Nå er jeg jo en gammel fan av Justin, så det har nok noe med saken å gjøre.

Ukens middag: Faktisk så har kyllingnuggets vært en favoritt for meg denne uken, av og til er det virkelig godt med litt sånn.. fast food.!

Ukens cravings: Tjaa, sjokoladecookies! Mmm, spesielt med sjokoladebiter. OG KAKAO, herregud jeg har drukket mye kakao denne uken, eller egentlig hele desember.

Ukens nedtur: Formen har ikke vært helt på topp, og jeg har følt meg utslitt døgnet rundt.

Ukens høydepunkt: Daniel kom til Sandefjord i går, og det var litt av et kaos når han kom – men det var herlig å få han hit til jul.

Dagen i dag: har vi gjort utrolig mye! Vi har nådd å hente juletre, bakt masse pepperkaker og en pepperkake kirke – den trenger bare montering nu. Så er planen å dra ut for å spise veldig snart, og få i oss litt mat. Videre for kvelden er veldig usikker, men vi får se hva som skjer!

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg