Uke 51 – uken som gikk..

Ukens sang: Clara Mae – Loved You Once.

Ukens middag: Hamburger i Finland sammen med mamma og Hjalmar i går.

Ukens cravings: Kakao med krem.

Ukens nedtur: Jeg har hatt skikkelig kjærestesavn denne uken, og det har gjort meg litt nedfor. Det å kun se han én uke før han reiste igjen, det var ikke helt etter min plan, heh. Skal virkelig bli godt å få han hjem snart da..

Ukens høydepunkt: Det må ha vært å se en julefilm sammen med bestemor. Det var virkelig koselig, og filmen var faktisk ganske bra. Utenom det var det godt å tilbringe fredagen sammen med mamma, og lørdagen sammen med mamma og Hjalmar i Finland. Det ble en veldig bra tur.

Dagen i dag: har jeg sovet ganske lenge, før jeg satt i gang med å vaske badet, støvsuge huset og vaske buret til lille Neo. Morgenen min har med andre ord vært produktiv, mens nå er planen å se på film. Jeg skal først lage meg en kopp med noe varmt, for så å krype under pleddet. Jeg våknet til minus 17 grader her i morges, selv om det var kaldere i går så er det fortsatt kaldt. Videre utover dagen har jeg ikke planlagt, så vi får se hva som skjer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg