Uke 51 – uken som gikk..

Ukens sang: Mike Schmid – Traitor. Digger melodien i denne låta!

Ukens middag: Hjemmelaget pizza.!

Ukens cravings: Sjoooookolade!

Ukens nedtur: Sjokoladeuka.. aka mensenuka. Det er bestandig en nedtur, men blir glad det sekundet jeg får det (for da er jeg mest sannsynlig ikke gravid). Det som er bra at jeg fikk det denne uken, er at jeg ikke har det neste uke, og ikke på julaften!

Ukens høydepunkt: Den lille turen vår til Fredrikstad/Sarpsborg var utrolig koselig. Det var veldig godt å se onklene mine igjen og lage pepperkakehus med ungene.

Dagen i dag: har jeg ingen planer foreløpig. Det er lille julaften, så jeg regner med at de siste detaljene skal på plass før morgendagen og de følgende dagene etter det.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg