Uke 52 – uken som gikk..

Ukens sang: Why Don´t We – Big Plans.

Ukens middag: Krabbe middag sammen med mamma og Hjalmar 1. juledag! Mmm, det var virkelig godt.

Ukens cravings: Pepperkaker med non-stop.

Ukens nedtur: Jeg er ikke helt sikker på om jeg har noen nedturer denne uken, bortsett fra at jeg har savnet kjæresten.

Ukens høydepunkt: Julaften og 1. juledag, for noen fantastiske dager. Ikke minst det faktum at Daniel kom hjem denne uken, herregud som jeg har savnet han disse ukene. Det har føltes som en evighet siden han dro, men det er faktisk bare to uker. Nå er han heldigvis hjemme igjen!

Dagen i dag: I natt har jeg sovet utrolig dårlig, sikkert på grunn av at det blåste kraftig i natt. I morges hadde skyene nesten forduftet og vinden stilnet. Fredfullt. Jeg sto ikke opp før klokken nesten var blitt elleve, prøvde å suge til meg så mye søvn som var mulig før jeg til slutt ga opp. Jeg har ellers ikke gjort stort i dag, sett på tv med lillebror mens Daniel har vært ute å holdt på. Videre har jeg ingen planer, det blir sikkert en rolig kveld.

Denne uken ble både jeg og lillebror med pappa på oppdrag med bergningsbilen i nydelig vær.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg