Uke 6 – uken som gikk..

Ukens sang: R3HAB, Clara Mae, Frank Walker – More Than OK.

Ukens middag: Kjøttkakene hos tanten til Daniel på søndag var utrolig gode!

Ukens cravings: Kjeks med sjokoladebiter i, og is.

Ukens nedtur: At jeg har følt meg veldig sliten, og nedfor store deler av forrige uke. Det er ikke lett å gjøre noe man ikke trives med.

Ukens høydepunkt: Tromsø-turen denne helgen var utrolig fin, og koselig. Vi har jo ikke sett gjengen på en liten stund, så det var godt å se alle igjen.

Dagen i dag: er jeg tilbake på jobb. Kjenner jeg er ør i hodet, og trøtt ikke minst. Det er mandag liksom.. Ellers har jeg en del ting å gjøre når jeg kommer hjem etter jobb. Det blir nå en laaang uke kjenner jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg