Uke 6 – uken som gikk..

Ukens sang: KONO, The fireflies – 2 AM. Denne låten er jo litt stilig da!

Ukens middag: når jeg kom til Sandefjord, hadde Therese og Benedicte disket opp med salat – og den var jo himmelsk! Med alt mulig man kan tenke seg, og kylling! Mmmm..

Ukens cravings: Boller med sjokoladeboller, og spesielt de fra Meny er vanvittig gode.

Ukens nedtur: hele uken har vært en nedtur. Jeg har hatt så lite motivasjon, og alt har egentlig bare jobbet mot meg hele uken. Jeg har måtte lære meg å gi litt mer faen, og bare la uken jobbe seg igjennom til helgen endelig var på plass.

Ukens høydepunkt: helgen, åpenbart. Jeg kjørte til Sandefjord på fredag, og har hatt en veldig fin helg med både skøyting og boblebad. Det var helt herlig å sette seg ned i boblebadet i går kveld, og bare kjenne at uken endelig var på sin veis ende. Jeg og Benedicte satt å pratet i non stop etter middagen til klokken var halv ett i natt, det var befriende og jeg tror vi begge trengte det litt.

Dagen i dag: har jeg sovet sykt lenge, og det var veldig digg. Hva som skjer resten av dagen vet jeg ikke, men det er jo hvert fall MORSDAG!❤️ Annet enn det, så må jeg faktisk kjøre hjem igjen i dag, kjipt.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg