Uke 7 – uken som gikk..

Ukens sang: Billie Eilish – Bury a friend. Denne sangen er jo bare såå stilig da, trodde jeg aldri skulle like den første gang jeg hørte den, men så bare BOM – hekta.

Ukens middag: Jeg har fått helt dilla på salat i det siste, og denne uken er intet unntak; salaten jeg lagde på torsdag ble faktisk utrolig god! Helt vanlig salat med ost, nachochips og peanøtter. Mmm!

Ukens cravings: Melkesjokolade, og peanøtter.

Ukens nedtur: Jeg fikk en liten psykisk knekk på torsdag. Jeg var så sliten og måtte bare sette meg på badegulvet å gråte, få ut den siste energien jeg hadde før jeg sovnet. Jeg er helt utslitt etter denne praksisperioden, og tror jeg har pushet meg selv litt for hardt..

Ukens høydepunkt: Den saken jeg publiserte på torsdag ble så bra, og det skjønte jeg ikke før all feedbacken begynte å komme. Nå ser jeg på den med nye øyne og syns faktisk den var ganske så bra! Også har denne helgen vært veldig veldig fin❤️

Dagen i dag: har jeg sovet lenge, og hatt en rolig morgen. Planen for dagen videre er å spise frokost med onkel Sigmund, og så må jeg kjøre til Kristiansand i løpet av dagen.

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg