Uke 8 – uken som gikk..

Ukens sang: Lewis Capaldi – Bruises.

Ukens middag: Det vi hadde i dag – Crispy chicken wrap! Mmm, det var skikkelig godt.

Ukens cravings: Sjokoladeis med sjokoladebiter, mm!

Ukens nedtur: Jeg vet ikke hva som er ukens nedtur, jeg tror ikke jeg har noen nedturer denne uken.

Ukens høydepunkt: Scooterturene denne helgen! Det var skikkelig digg å få luftet hodet litt, selv om jeg bare var passasjer denne helgen. Min egen scooteren sto inne, siden vi har puttet på dekalkit på den, og det ble råbra!

Dagen i dag: har vi kjørt rundt 20 mil på scooter. Vi startet fra husdøren her hjemme, og kjørte helt opp til Jotka, og tilbake igjen. Det var forfriskende og været var skikkelig fint, nesten påskestemning, men nå er jeg skikkelig sliten. Vi har fått spist middag, og nå kjenner jeg meg klar for sengen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg