Uke 8 – uken som gikk..

Ukens sang: 5 Seconds of Summer feat. Julia Michaels – Lie To Me.

Ukens middag: I går dro jeg sammen med pappa og gjengen til Finland for å spise, og spiste jo som vanlig burger på Hansabar. Som vanlig var jo det utrolig godt!

Ukens cravings: sjokolade, og kakao.!

Ukens nedtur: humøret har ikke vært på topp denne uken. Jeg har følt meg nedfor, og ikke hatt det helt bra med meg selv.

Ukens høydepunkt: Det å reise hjem til Lakselv etter en stund på Sørlandet. Jeg kan ikke få sagt nok at jeg elsker å komme hjem til Nord. Det er så befriende. Hverdagen blir straks litt lettere når man kommer hjem en liten tur.

Dagen i dag: har jeg foreløpig ingen planer for dagen, så vi får se hva dagen bringer. Det er seks varme grader ute, og det regner.. Når det regner i Finnmark i slutten av februar, da blir jeg trist – det skal jo snø og være knallvær til å dra på fjellet!

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg