Uke 9 – Uken som gikk..

Ukens sang: Adam Woods – Say You Won´t Let Go (Scared of Letting Go).

Ukens middag: Taco-tirsdag!

Ukens cravings: Sjokoladeis med sjokoladebiter, mm!

Ukens nedtur: Det tror jeg må være at Daniel reiste på sjøen igjen. Det er heldigvis bare én uke, så det skal nok gå bra, men det var litt trist likevel.

Ukens høydepunkt: Den skikkelig koselige helgen sammen med mamma og Hjalmar i Kunes. Vi har sett masse på en gammel serie fra NRK på DVD, nemlig Himmelblå, og det var faktisk ganske koselig. Vi har også fått kjørt litt scooter, spist god mat og spilt litt spill sammen. Alt i alt, en bra helg!

Dagen i dag: har vi sovet lenge, og sett på NRK-serien. Jeg har kjørt hjem i et fantastisk lys, som virkelig har gjort noe med humøret mitt og fått meg til å minnes hvorfor jeg elsker å bo her i oppe. Jeg har fått lastet av scooteren, ryddet på plass alt, og omorganisert på bilene. Nå skal jeg vaske litt klær, men ellers slappe helt av her i sofaen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg