Uke 9 – uken som gikk..

Ukens sang: Alec Benjamin – If We Have Each Other.

Ukens middag: Cæsarsalat på Du Verden matbar i Alta!❤️

Ukens cravings: Melkehjerter og smash..!

Ukens nedtur: Det å reise tilbake til Kristiansand. Det var veldig mye tyngre denne gangen, uten at jeg helt vet hvorfor. Men mars og april er jo de beste månedene i Finnmark, så det fristet veeeldig lite å reise derfra nå.

Ukens høydepunkt: Hyttetur til Skoganvarre i noen dager med Daniel. Herlig å bare få slappet av litt, koble ut og bare kose!

Dagen i dag: Har jeg vært skikkelig nedfor, helt fra jeg våknet i morges. Jeg har fått spist en god frokost sammen med Daniel og Hjalmar før jeg ble kjørt til flyplassen. Jeg er nå på vei tilbake til Sørlandet, og hverdagen.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg