Ukentlig høydepunkt

Fredag! Det betyr den ukentlige handleturen med mamma og bestemor, og med det følger også en kafétur. Vi dro som vanlig på Marthes Bistro. Det blir på mange måter et ukentlig høydepunkt for min del.

I dag brukte vi ganske lang tid i butikker og surret rundt i hele bygda. Vi var ute ganske mange timer, før jeg og mamma parkerte bilen hjemme. Det er bestandig utrolig koselig å hjelpe bestemor og mamma❤️

 

Å et lite tips til alle i Lakselv, før jeg og mamma kjørte hjem dro vi innom Rydd i Rot som er en type bruktbutikk og her fant vi utrolig mye fint! Så har du ikke vært innom der, burde du virkelig ta turen dit!

Nå venter jeg bare på mammas spesial pizza før vi virkelig tar helg! Ikke det at jeg merker noe forskjell på helg og ukedager, hah😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg