Ullared for andre gang

I dag er en skikkelig chill dag, egentlig. Vi har vært på farten i to dager, så det var veldig deilig å komme hjem for å slappe av.

På onsdag tok jeg, Therese, Julie og Benedicte båten over til Strömstad. Derfra kjørte vi ned til Ullared for en to dagers shoppingopplevelse. Therese hadde aldri vært på Gekås Ullared, så når hun nå hadde noen dager fri tok vi turen dit. Både jeg og Benedicte har vært der tidligere, og gledes oss derfor litt ekstra – da vi visste hva som ventet oss. Denne gangen ble vi en natt i Ullared, der vi bodde i en leilighet. Det var fint, for vi kunne gå skikkelig gjennom varesenteret denne gangen.

Jeg fant både ny ridehjelm og ridebukse til vinteren, til prisen av en ridehjelm i Norge. I tillegg fant jeg refleksdekken og en liten genser til Leo for vinteren. Jeg er generelt veldig fornøyd med handelen, og alt var noe jeg trengte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg