Ungdomsbloggen

I dag oppdaget jeg noe litt trist. Før jeg startet denne bloggen for bortimot nøyaktig to år siden, blogget jeg på en annen blogg kalt Snaam.blogg.no. Det var en blogg jeg startet sammen med en venn i 2011. Etter ett eller to år, overtok jeg hele bloggen da vennen min ikke ønsket å fortsette med blogg. Denne bloggen fulgte meg gjennom ungdomsårene mine, og jeg utviklet skrivingen min gjennom den. I dag fant jeg ut at denne bloggen forsvant 9. april – altså i går.

Når jeg byttet til denne siden i 2017 slettet jeg ikke den bloggen. Som jeg fortalte i går, så bruker jeg mye av mine sosiale medier som en offentlig minnebok. Det er ikke alle bildene jeg får med meg over til alle de elektroniske dingsene mine når jeg bytter, og derfor har sosiale medier vært en god “minnepinne” for det jeg virkelig ønsker å bevare. Blogg har blitt den plassen med mest bilder, sammen med teksten. Var det et spesifikt bilde jeg ikke fant noen andre steder, kunne jeg bare gå på denne bloggen og finne det. Dessverre ikke nå lenger.

Når blogg.no byttet plattform tidligere denne høsten, visste ikke jeg at alle gamle blogger som ikke “var i bruk” forsvant innen en viss dato. Så ja, det var litt trist å oppdage det én dag for sent.

R.I.P  Snaam.blogg.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg