Ungdomstreff for fotointeresserte

I dag skal jeg noe spennende. Jeg får gjort så mye spennende i forbindelse med praksisen vi har nå! I skal jeg til Lillesand på et arrangement i forbindelse med en sak jeg skriver om foto og bilder.

I dag skal Lillesand Fotoklubb arrangere et ungdomstreff for fotointeresserte, og da får jeg forhåpentligvis tak i fotointeresserte unge til saken min. Det var jo i hovedsak saken min som var starten på dette arrangementet, da jeg kontaktet klubben for å høre om de hadde noen unge fotointeresserte jeg kunne snakke med. De hadde ikke det, men var villig til å lage et arrangement for dette.

Så dette blir interessant!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg